Педрада «Інклюзивне навчання реальність та перспективи»

[vc_row][vc_column][vc_column_text css_animation=”none”]

9 січня у НВК відбулася педрада, яка була присвячена проблемам розвитку інклюзивної освіти в Україні. Творча група педагогів підготувала доповіді, які розкривали процес становлення інклюзії та стратегії навчання учнів НВК в умовах інклюзії.

Першим виступав заступник Директора з виховної роботи Орлов Андрій Валерійович, який розкрив основні шляхи розвитку інклюзивної освіти в Україні. А також висвітлив втілення цих ідей у нашому навчальному закладі.

вихователь Дроботько Тетяна Андріївна висвітлила досвід розвитку освіти у Фінляндії.

Учитель фізичної культури та вихователь Поступаленко Лариса Василівна розповіла про тенденції розвитку інклюзивної освіти в Польщі.

Учитель рельєфного малювання та мистецтва Кубанська Наталія Володимирівна розповіла про нестандартні методики навчання малювання учнів з проблемами зору.

Педагог-організатор та вихователь Досужа Тетяна Олександрівна висвітлила нові способи реабілітації та соціалізації дітей з інвалідністю засобами анімалотерапії.

Також було висвітлено Узагальнення досвіду роботи вчителя української мови та літератури Солодовнікової Т.О. з теми «Удосконалення мовленнєвої компетентності учнів на уроках української мови»

Було зачитано віт про результати поглибленого медогляду.

Було ухвалено продовжувати співпрацю із громадськими організаціями та волонтерами. Організовувати інклюзивні заходи та проекти, які будуть сприяти розвитку та соціалізації учнів. Застосовувати у роботі нові методи виховання та соціалізації учнів із проблем по зору.

[/vc_column_text][vc_raw_html]JTVCdGFibGUlMjBpZCUzRDM4JTIwJTJGJTVE[/vc_raw_html][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_gallery type=”flexslider_slide” interval=”3″ images=”1661,1662,1663,1664,1665″ img_size=”large” css_animation=”none”][/vc_column][/vc_row]

Share on facebook
Facebook
Share on telegram
Telegram
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on twitter
Twitter
Share on email
Email
Пролистать наверх