Нестандартні уроки хімії

Учні 12-х класів замились на питанням, яке зараз є досить актуальним – це брак електричної енергії.  Що робити, якщо в поході розрядився cмартфон, радіоприймач, кишеньковий ліхтарик? Чи можуть овочі та фрукти бути джерелом електричного струму?

 Щоб зробити уроки не ише інформативними, а й цікавими, такими, що спонукають до мислення, досліджень та мотивують до нових відкриттів.  Учні 12-х класів під керівництвом учителів  хімії Петренко Г.В. та фізики Ільченко О.В. в рамках і дослідницького навчального проекту » Створення гальванічного елементу з овочів та фруктів» провели цикл цікавих занять.

 Учні актуалізували знання про процеси окиснення й відновлення, різновиди та характеристику гальванічних елементів. Біленко Владислав  розповів про елемент Лекланше, який ми зазвичай називаємо «батарейкою». А Іржавська Юлія керувала процесом добування електричного струму з лимонів,  використовуючи низку послідовно сполучених «лимонних» гальванічних елементів.

За допомогою таких цікавих та нестандартних уроків підвищується мотивованість до навчання, до вивчення точних наук. Також краще засвоюється матеріал.

Share on facebook
Facebook
Share on google
Google+
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Пролистать наверх