Залежить від того, як у неї формуються певні знання, навички, вміння які дозволяють адекватно діяти nf пристосовуватись виходячи зі своїх можливостей. Наочний матеріал для занять з соціально-побутового орієнтування підбираємо з урахуванням отримання максимуму різнобічної інформації про досліджувані об`єкти чи явища. Дітей знайомимо з предметами найближчого оточення, навчаємо виконувати з ними певні дії відповідно до призначення. Допомагаємо дітям запам’ятати предмети та ситуації небезпечні для життя і здоров’я. Отримані знання розширюємо і закріплюємо в спеціально організованих дидактичних і сюжетно-рольових іграх, на екскурсіях і бесідах.
Процес адаптації дитини з патологією зору до умов існування в навколишньому світі
Facebook
Telegram
WhatsApp
Twitter
Email