КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД “ХАРКІВСЬКА СПЕЦІАЛЬНА ШКОЛА ІМЕНІ В.Г. КОРОЛЕНКА” ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ

Поради батькам

1. Для дитини ви – зразок мовлення, адже діти вчаться мови, наслідуючи, слухаючи, спостерігаючи.

Ваша дитина обов’язково говоритиме, так як ви.

2. Дитина успішно засвоює мову в той момент, коли дорослі слухають її, спілкуються з нею, розмовляють.

3. Приділяйте дитині якомога більше часу. Саме в дошкільні роки закладаються основи впевненості в собі та успішного мовного спілкування поза сім’єю. Від ступенню раннього мовного розвитку залежитиме подальший процес розвитку дитини в школі.

4. Не забувайте, що мова та мовлення краще розвиваються в атмосфері спокою, безпеки та любові.

5. У кожної дитини свій темперамент, свої потреби, інтереси, симпатії та антипатії. Поважайте її неповторність.

6. Ставте для себе та для дитини реальні завдання. Ведіть і спрямовуйте, але не підштовхуйте.

7. Забезпечуйте дитині широкі можливості користування кожним із 5 відчуттів: вона повинна бачити, слухати, торкатися руками, куштувати на смак і відчувати різноманітні елементи навколишнього світу.

8. Допомогайте дитині розвивати дрібну моторику м’язів руки, аби їй було легше опановувати письмо. Для цього необхідно багато вирізати, малювати, зафарбовувати, будувати, складати невеликі за розміром деталі, зображення тощо.

9. Забезпечувати всі можливості та умови для повноцінної гри дитини. Гра – це її провідна діяльність, це її робота. Л.В. Виготський зазначав: « Чим краще дитина грається, тим краще вона підготовлена до навчання в школі.

10. Допомагайте дитині осягнути склад числа. Нехай вона рахує до 10 – 20, але їй вкрай необхідно розуміти, знати, з яких чисел можно скласти 5, а з яких -7 тощо. Це є основою понятійного розуміння основ арифметики, а не механічного запам’ятовування.

11. Працюйти з дитиною над розвитком її пам’яті, уваги, мислення. Для цього сьогодні пропонується багато ігор, головоломок, задач у малюнках, лабіринтів тощо в різних періодичних та інших виданнях для дітей.

12. Запровадьте для дитини вдома певне доручення і вчить її відповідати за результат його виконання всіма членами родини.

13. Необхідною умовою емоційно – вольового розвитку дитини є спеціальність вимог до неї з боку всіх членів родини.

14. Не завищуйте і не занижуйте самооцінку дитини. Оцінюйте її результати адекватно, і доводьте це до її відома.

Поради батькам від педагогічного колективу школи
переглянути

5 ШЛЯХІВ ДО СЕРЦЯ ДИТИНИ
переглянути

Поради психолога батькам першокласника.
переглянути