КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД “ХАРКІВСЬКА СПЕЦІАЛЬНА ШКОЛА ІМЕНІ В.Г. КОРОЛЕНКА” ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ

Відкриті уроки

[vc_row][vc_column][vc_column_text css_animation=”none”]

Учителі, які проходять атестацію провели ряд відкритих уроків.

Першим був урок фізики. Учитель Ільченко Ольга В’ячеславівна провела урок на тему: «Фізика, «Країна «Електрика». Війна струмів» (Змінний і постійний струм в історії енергетики, енергозбереження)». Учні 10 А  класу виявили свій творчій потенціал. Вони добре орієнтувалися у навчальному матеріалі.

 Другий урок провела Солодовнікова Тетяна Олександрівна на тему: «Українська література, «Ліна Костенко. Нескорена». Учні 12-а класу із захопленням декламували вірші. Вони у форматі наукової конференції висвітлили життєвий та творчій шлях поетеси. Цікавим елементом уроку стало складання кошика асоціацій до слів Ліни Костенко.

Третій урок на тему: «Подорож країною Paint» провела Шевченко Олена Олександрівна. Учні 5-Б класу продемонстрували чудові знання матеріалу. Їх уміння володіти комп’ютером, інтерне-ресурсами захопили усіх присутніх. Вправи різної складності та різних типів  залишали дітей зацікавленими та сконцентрованими протягом усього уроку.

Орлов Андрій Валерійович «Козацько-селянські повстання 20-х – 30-х р.р. XVII ст.» занурив усіх присутніх у часи козацьких повстань. Кожен учень отримав свою роль і був справжнім історичним діячем. Учні розбирали старовинні мапи, прокладали маршрути козацьких походів. Вони дискутували та пробували проводити перемовини, як справжні правителі та ватажки. Виявили свою хорошу підготовку та обізнаність із матеріалом.

Батіщева Раїса Петрівна представила навчальний проект на тему: «Моніторинг стану здоров’я та його відновлення в учнів з порушеннями зору». На уроці було представлено результату проведеної роботи учня та вчителя. Раїса Петрівна показала, що кожен учитель може впровадити такий сучасний та цікавий метод, як метод проектів.  Що допомагає учням розвивати організаційні здібності, самоаналіз, уміння мислити та добирати інформацію, взаємодію в групі.

Усі уроки пройшли добре. Вони були різноманітними, насиченими міжпредметними зв’язками. Учителі застосовували сучасні методи викладання, інформаційні технології, створювали ситуації успіху, що сприяє розвитку гармонійному розвитку особистості.

[/vc_column_text][vc_gallery type=”flexslider_slide” interval=”3″ images=”1969,1970″ img_size=”large” css_animation=”none”][/vc_column][/vc_row]

Facebook
Telegram
WhatsApp
Twitter
Email