В корекційних заняттях основна увага приділялась розширенню активного та пасивного словника дітей, розвитку уваги і покращенню роботи артикуляційного апарату.
Логопедичне заняття включало вправи, які охоплювали всі сторони мовлення – граматичну, фонематичну та лексичну.
Для розвитку зв’язного мовлення продовж заняття діти вчились переказувати почуте та складали розповіді на основі малюнків.
Під час заняття вихованці грали у гру «Все навпаки» – вона вчить використовувати антоніми. Їм сподобався такий формат роботи, який охопив одразу декілька видів діяльності.
![](https://educom.org.ua/wp-content/uploads/elementor/thumbs/96786-qmr7t0d7fsgvouz8q6m7nfvi0qgwyg67bx4d7lq1bk.jpg)
![](https://educom.org.ua/wp-content/uploads/elementor/thumbs/546254-qmr7t0d7fsgvouz8q6m7nfvi0qgwyg67bx4d7lq1bk.jpg)