Учні 12-х класів замились на питанням, яке зараз є досить актуальним – це брак електричної енергії. Що робити, якщо в поході розрядився cмартфон, радіоприймач, кишеньковий ліхтарик? Чи можуть овочі та фрукти бути джерелом електричного струму?
Щоб зробити уроки не ише інформативними, а й цікавими, такими, що спонукають до мислення, досліджень та мотивують до нових відкриттів. Учні 12-х класів під керівництвом учителів хімії Петренко Г.В. та фізики Ільченко О.В. в рамках і дослідницького навчального проекту ” Створення гальванічного елементу з овочів та фруктів” провели цикл цікавих занять.
Учні актуалізували знання про процеси окиснення й відновлення, різновиди та характеристику гальванічних елементів. Біленко Владислав розповів про елемент Лекланше, який ми зазвичай називаємо “батарейкою”. А Іржавська Юлія керувала процесом добування електричного струму з лимонів, використовуючи низку послідовно сполучених “лимонних” гальванічних елементів.
За допомогою таких цікавих та нестандартних уроків підвищується мотивованість до навчання, до вивчення точних наук. Також краще засвоюється матеріал.