Учні 7-А класу на уроках малювання створювали настільні ігри. Діти отримали змогу самостійно обрати тематику та тип настільної гри. Вони працювали в парах та індивідуально. На початкових етапах вигадали тематику та вид гри. Виконали ескіз, створили маршрутний лист та правила гри. Визначили, якого розміру та кольору поле вони потребують. Подальша робота була виконана за допомогою кольорового паперу, клею та ножиць.
Такий вид роботи дозволив учням не лише проявити свою фантазію, а й закріпити знання набуті на уроках образотворчого мистецтва. Також це завдання сприяє розвитку просторової уяви, дрібної моторики. Важливим аспектом уроку була робота в парах, що поліпшує комунікабельні навички, уміння поступатися та знаходити компроміс, домовлятися, поважати думку інших.
В кінці учні презентували свої роботи.