12 лютого у нашому навчальному закладі відбувся методичний день, під час якого учителі відвідали відкриті уроки, провели методичне засідання та познайомилися із нестандартними формами роботи.
День розпочався із відвідання відкритих уроків учителів, які атестуються.
Першим був урок рельєфного малювання, який проводила Кубанська Наталія Володимирівна з учнями 6-Б класу. Тема уроку: «Особливості зображення емоцій та історичних постатей у картині Рєпіна «Козаки пишуть лист турецькому султану»». Учня дізналися про те, який вигляд мав одяг та зброя козаків, чим вони харчувались та що любили. Також діти відпрацювали те, як проявляються емоції та як можна їх відтворити мімічно. Урок завершився створенням картини, яка складалася із нарисів кожного учня класу.
Другий урок із зарубіжної літератури проводила Московченко Валерія Анатоліївна із учнями 5-А класу. Тема уроку: «Ідея радості життя у творі Елеонор Портер «Полліанна»». Учні потрапили на засідання клубу «Полліанна». Де їм необхідно було розшифрувати кодові замки за інструкціями. Так, граючи, діти створили образ Полліанни, пригадали головних героїв, а також створили сюжетні ланцюжки. Весь урок був пронизаний добротою, усмішками та радістю, як і закликає авторка роману. В кінці уроку діти отримали книги «Радості», щоб робити записи щасливих подій свого життя.
Третім був урок біології, який провела Досужа Тетяна Олександрівна та учні 8-А класу. Тема уроку: «Червона книга. Як захистити природу». Учні провели справжню міні-конференцію, на якій зробили доповіді про тварин, які занесені до Червоної книги. Також вони в групах створили інтерактивні мапи, де зазначили, які проблеми є зараз у природі та як природі, загрожує людина їй.
Після уроків вчителі провели засідання методичного об’єднання, де обговорили проведені уроки. Визначили сильні і слабкі сторони, назвали те, над чим слід попрацювати надалі.
Після чого учителі відправилися до сенсорної кімнати, де вони ознайомилися із сучасним методами роботи із дітьми з вадами зору, а також із дітьми, які мають розлади психо-фізичного спектру. Вони дізналися про те, які є методи та прийоми роботи, як можна застосувати у процесі навчання технології, які наявні у сенсорній кімнаті.
Завершенням методичного дня стало відвідання музею історії нашого навчального закладу. Члени ради музею представили театралізовану екскурсію, яку розробила керівник музею Петрикіна Анна Сергіївна.
Дякуємо усім, хто долучився до проведення цього дня. За такий цікавий методичний досвід, можливість дізнатися щось нове, зростати професійно та вдосконалюватись.