05 січня у навчальному закладі відбулася педрада, яка була присвячена соціалізації та адаптації учнів в аспекті їх професійного зростання.
Заступник директора Орлов А. В. окреслив загальні положення та засади адаптації та соціалізації молоді із вадами зору. Він звернув окрему увагу на ті аспекти, на які слід звертати особливу увагу під час роботи.
Петрикіна Г. С. висвітлила процес розвитку учнів та їх становлення засобами музейної педагогіки та окремо присвятила увагу розповіді про шкільний проект «Майстерня успіху», де учні середніх та старших класів порушують важливі морально-етичні, юридичні та психологічні теми, питання самодисципліни та розвитку.
Досужа Т. О. познайомила оточуючих із діяльністю «Шкільного парламенту», яка цього року стала більш активна та діяльнісна.
Вона позначила, чому цей аспект виховної роботи є важливим, і які позитивні результати він має для учнів та випускників.
Дроботько Т. А., яка продемонструвала результати досліджень професійної спрямованості та здібностей учнів 12 класу. Розповіла про те, які професії хочуть у майбутньому опанувати випускники. Також розповіла про сучасні професії, які є на піку популярності.
Після теоретичного блоку Московченко В. А. та Досужа Т. О. провели ряд вправ та ігор, які можна використовувати на бесідах із профорієнтування.
Кожен учасник педради отримав шпаргалку із джерелами, де можна знайти цікаву та корисну інформацію із профорієнтування та саморозвитку.
Кожному учаснику було запропоновано цікава вправа «Спробуй нову професію», де кожен міг обрати одну із представлених професій і зробити цікаве фото.