26 квітня відбувся урок біології в 9-А класі, присвячений темі “Сенсорні системи нюху та смаку”. Учні, окрім вивчення теоретичного матеріалу, отримали завдання визначити за запахом та смаком сушений ківі, свіжий лайм та горіх пекан; відрізнити за ароматом сушені чебрець, м’яту та суцвіття ехінацеї.
Діти з успіхом виконали завдання та отримали новий цікавий досвід
Такі завдання сприяють розвитку в учнів важливих для незрячих сенсорних відчуттів. Такі вправи не тільки заохочують учнів до вивчення біології, а й розвивають їх аналізатори.
![08798-](https://educom.org.ua/wp-content/uploads/elementor/thumbs/08798--qmr7tmxbztbrfi2h2gd9ba6k9zdq36nrf0s0q8sl68.jpg)
![23574](https://educom.org.ua/wp-content/uploads/elementor/thumbs/23574-qmr7tmxbztbrfi2h2gd9ba6k9zdq36nrf0s0q8sl68.jpg)
![3645686](https://educom.org.ua/wp-content/uploads/elementor/thumbs/3645686-qmr7tnv66nd1r413wyrvvry0vd93avrhr5fi7ir700.jpg)
![54685479](https://educom.org.ua/wp-content/uploads/elementor/thumbs/54685479-qmr7tnv66nd1r413wyrvvry0vd93avrhr5fi7ir700.jpg)