На уроці учні знайомилися з речовиною, яку знає кожний з дитинства. Це – звичайна вода. А можливо і незвичайна? Урок допоміг розібратися і знайти відповідь.
Учні відгадали загадку, почули цікаву історію про життя квітки-ромашки на підвіконні класу, розв`язали проблемну ситуацію і врятували життя рослині цілющою водою. Спочатку з`ясували, що ми всі знаємо про воду. В якому стані буває, де зустрічається в природі. Ігри-руханки допомогли уявити, як веде себе вода під час нагрівання, охолодження. А далі всі стали дослідниками, розбилися на групи і проводили досліди, щоб зрозуміти властивості води, зробили і записали висновки.
Для рубрики «Чи знаєте ви?» учні підготували незвичайну інформацію про воду. «Цікаві запитання для допитливих» допомогли зрозуміти, як можливо отриманні на уроці знання використовувати у житті.
Воду можливо почути. Слухали звуки і впізнавали (хвилі, злива, кипить чайник). Вода виявилась дійсно незвичайною і необхідною речовиною, яку необхідно берегти.