Отримані під час вивчення теми знання, набутий досвід, формують в учнів вміння
організувати власну навчально-пізнавальну діяльність, визначати цілі діяльності,
складати графік виконання роботи, набути первинних практичних навичок й умінь
застосовувати отримані знання на практиці.
Сучасні технології, що використовуються на уроках Петренко Г.В. пов’язані з
практичним досвідом минулих років, під час якого діти знайомилися з хімічним
обладнанням, навчалися виконувати найпростіші хімічні операції, користуватися
приладдям, реактивами з обов’язковим дотриманням правил безпеки
життєдіяльності.
24 лютого з учнями 9-Б класу було проведено практичну роботу No1. «Дослідження
властивостей основних класів неорганічних сполук.» Мета: закріпити знання про
властивості основних класів неорганічних сполук, удосконалити експериментальні
навички, була досягнута.
Під час вивчення теми учні дізналися багато цікавого та необхідного, а саме: як
поводитися з їдкими речовинами — кислотами й лугами, чи дійсно кухонна сіль
відноситься до класу солей, а сода гіпс, крейда та мармур — це також солі, про
поширення неорганічних речовин у природі, що, антонім до слова “кислий”, зовсім
не “солодкий”, що таке ряд активності металів, чи всі реакції можуть відбуватися та
як про це дізнатися та багато іншого.