Завжди залишайте щось недоказане,
щоб дитині не раз хотілося повернутися
до того, про що вона дізналася”
щоб дитині не раз хотілося повернутися
до того, про що вона дізналася”
В.Сухомлинський
Природа… Природа – наша годувальниця. Природа – наше здоров’я. Природа – це краса і гармонія форм, кольорів, звуків. Природа – це джерело пізнання…
Як навчити дитину бачити, відчувати і розуміти красу навколишнього світу?
Як допомогти усвідомити значення природи для життя людей, а відтак – необхідність її оберігати? Для цього існуємо ми: батьки і педагоги.
Софія Русова радила „…не вчити вихованця, не давати готові знання, хоча б і початкові, а більш за все збудити духовні сили, розворушити цікавість”. Тут доцільно опиратися на природну дитячу допитливість, а вирішальну роль відіграє стимулююча праця вихователя, що організовує пошуково-дослідницьку діяльність дітей.