Учні 8 класу продовжують відкривати для себе цікаву, необхідну й дивовижну природничу науку – хімію.
Зміна формату навчання поставила нові виклики, із якими успішно дає собі раду учитель хімії Петренко Г. В., яка змогла знайти нові підходи та засоби демонстрації і подачі матеріалу так, щоб пов’язати їх із практикою.
Досліди, що демонструються за допомогою відеофрагментів, відеопрезентацій, вдосконалюють обізнаність, вміння та навички. Для створення наочних моделей хімічних процесів та явищ використовуються динамічні об’єкти, віртуальна лабораторія, динамічна періодична система хімічних елементів, тифлокоментарі.
Під час вивчення теми «Кисень» учні дізналися: про оксиген, як один з найпоширеніших і найнеобхідніших елементів природи, з’ясували: чим дихають живі організми, чому на Землі можливе горіння, чи можна збирати кисень за допомогою магніта, куди зникає речовина під час горіння, а також навчилися добувати кисень і досліджувати його властивості.
Особливу увагу необхідно приділяти практичному застосуванню хімічних знань. Для того, щоб учні могли опановувати хімічну науку, розкрити власний потенціал, компенсувати дефіцит інформації про навколишнє середовище, їм надається підтримка й допомога.