Музей засновано 24 жовтня 1987 року до 100-річного ювілею школи, звання «Шкільний музей» було присвоєне наказом № 232 від 30.12.87 року по Харківському ОблОНО. В 1992 році музею присвоєне звання «Відмінний музей» (наказ № 111 від 12.08.92 року). В 2005 році музею присвоєно звання «Зразковий музей Міністерства освіти і науки України» (наказ №353 від 13.06.2005 року). У 2012 році музею підтверджено звання «Зразковий музей Міністерства освіти і науки України» (наказ №213 від 22.02.2012 року).
У 2009 році музей став переможцем Першого Всеукраїнського конкурсу громадських музеїв у номінації «Краща просвітницька діяльність» (диплом Національної спілки краєзнавців України від 24 грудня 2009 р.).
Музей розташовано на другому поверсі школи у класній кімнаті площею 40 м2, технічний стан приміщення – добрий. Рівень художнього оформлення, експозицій – професійний, зроблений художниками Харкова.
Керівник музею: вихователь вищої категорії, Петрикіна Анна Сергіївна.
ОСНОВНІ ЗАДАЧІ МУЗЕЮ ІСТОРІЇ ЗАКЛАДУ
Положення про шкільний музей визначає його як одну з форм роботи, спрямованої на розвиток творчої самодіяльності, громадської активності усіх учасників навчально-виховного процесу. Воно реалізується в процесі збирання, вивчення, обробки, збереження, оформлення та пропаганди матеріалів – першоджерел історії тифлопедагогіки та певної соціальної групи, що мають виховну та науково-пізнавальну цінність.
Загальна мета шкільного музею як однієї з форм навчально-виховної роботи закладу – сприяння успішному виконанню завдань по вихованню молоді, підготовці всебічно і гармонійно розвинених членів суспільства.
Виходячи із загальних і специфічних виховних можливостей навчально-виховного комплексу імені В.Г.Короленка, можна визначити такі основні завдання:
– розвивати творчу самодіяльність і громадську активність учнів, формувати активну життєву позицію;
– сприяти загальному розвитку та розширенню кола інтересів учнів, вихованню пізнавальних інтересів, творчих здібностей, дослідницьких нахилів; прищеплювати вміння самостійно поповнювати свої знання, орієнтуватися у стрімкому потоці соціальної та наукової інформації;
– розширювати зміст навчально-виховного процесу, забезпечувати тісний зв’язок його з життям;
– сприяти профорієнтації учнів;
– залучати учнів до активної участі в збереженні та популяризації серед населення пам’яток матеріальної та духовної культури нашого народу, вивчення ресурсів країни;
– систематизація та узагальнення тифлопедагогічного досвіду накопиченого в закладі.
КОМПЛЕКТУВАННЯ ФОНДІВ ШКІЛЬНОГО МУЗЕЮ |
ОБЛІК І ЗБЕРЕЖЕННЯ ФОНДІВ |