Презентаційний меседж «А я роблю так…» у контексті формувального оцінювання, був спрямований на обмін досвідом та практиками педагога Кубанської Н. В., щоб показати, як можна ефективно впроваджувати формувальне оцінювання в класі використовуючи онлайн платформу географічного дизайну Canva. Такий підхід фокусується на процес навчання, а не лише на кінцевий результат, і надає учням регулярний зворотний зв’язок для покращення їхньої роботи. Він відображає реальні підходи та методи, які можна застосовувати використовуючи онлайн платформу географічного дизайну Canva для створювання контенту формувального оцінювання, і це дає натхнення іншим вчителям та представляє основні аспекти такого презентаційного семінару що включає у собі:
1.Чітке формулювання мети: вчитель починає з визначення мети уроку чи конкретного завдання і роз’яснює учням, чого вони досягли, щоб учні знали, що від них очікують.
2.Особисті приклади формувального оцінювання: а) під час викладання нової теми, педагог надає учням у електронному вигляді за посиланням чек-листи, за допомогою яких він має описати, як уявляв тему на початку уроку і як зараз уявляє цю тему на прикінці уроку. Після кожного уроку учні самостійно або в парах перевіряють свої знання за цим списком. б) під час виконання творчих завдань, наприклад, презентацій чи проектів, педагог організує сеанси взаємооцінки, коли учні оцінюють роботу однокласників за певними критеріями – наскільки добре зрозуміли завдання та виконали його використовуючи таки онлайн чек-листи як «Світлофор», «Градусник», «П’ять зірок». Це не тільки розвиває критичне мислення, але й дає учням навчитися давати і отримувати конструктивний зворотний зв’язок. в) також на прикінці уроку учні можуть, за допомогою фразеологізмів оцінити роботу вчителя.
3.Підвищення відповідальності учнів за власне навчання: це покращення успішності учнів, збільшення мотивації та залученості, поліпшення комунікації між учнями та вчителем, індивідуалізація навчання, розвиток навичок критичного мислення.