7 жовтня 2024 року в 8-А класі в онлайн-форматі відбулась особлива година спілкування. Її основою стала книга Шона Кові «7 звичок високоефективних підлітків», яка пропонує молоді універсальні інструменти для розвитку самодисципліни та самоорганізації для досягнення життєвих цілей.
Захід розпочався з проактивності — першої з 7 звичок. Учні дізналися, що бути проактивним — це брати відповідальність за своє життя та не залежати від обставин. Школярі обговорили, як реагувати на виклики шкільного життя та зосереджуватися на тому, що можна контролювати, замість того, щоб витрачати енергію на непідконтрольні фактори.
Другий етап тренінгу було присвячено визначенню особистих цілей та створенню власної місії. Це ключовий принцип іншої звички — «Починай із думкою про кінець». Учні виконували спеціальну вправу: уявити свої досягнення через 5 та 10 років і спробувати окреслити шляхи, які можуть привести до цих результатів. Завдяки цьому діти зрозуміли, як важливо чітко уявляти майбутнє та планувати кроки до нього.
Особливий акцент був зроблений на третьому правилі — «Спочатку роби те, що необхідно». Школярам було запропоновано скласти розклад щоденних завдань і визначити пріоритетні справи. За допомогою дискусій та прикладів із книги учні навчилися виділяти важливі справи, які наближають до успіху, і відсувати на другий план ті, що забирають час, але не приносять результату.
Протягом години спілкування учні виконували й інші інтерактивні вправи, які сприяли кращому засвоєнню ключових ідей книги. Діти обговорювали можливі труднощі на шляху до успіху та разом шукали шляхи їх подолання. А наприкінці учні отримали домашнє завдання — застосувати одну з обговорених звичок у повсякденному житті та підготувати короткий звіт про цей досвід. Таке завдання має допомогти дітям не лише теоретично засвоїти матеріал, а й почати робити перші кроки до реальних змін.
Година спілкування стала для учнів не тільки корисним, але й надихаючим досвідом. Вони зрозуміли: успіх — це результат свідомих щоденних дій і правильних звичок, які можна розвивати вже сьогодні. Адже все починається з маленьких, але важливих кроків. Така форма роботи з учнями мотивує їх до саморозвитку та надає конкретні інструменти для покращення свого життя та досягнення успіху в навчанні й поза його межами.