КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД “ХАРКІВСЬКА СПЕЦІАЛЬНА ШКОЛА ІМЕНІ В.Г. КОРОЛЕНКА” ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ

Педагогічний консиліум щодо адаптації учнів 1-го та 5-х класів

29 жовтня відбулося засідання педагогічного консиліуму щодо адаптації учнів 1-го, 5-А та 5-Б класів до навчання в школі. Учасники заходу заслухали звіти та доповіді класних керівників і вихователів, які представили свої спостереження та висновки стосовно успішності адаптаційного процесу у дітей.

Адаптація першокласників

Першокласники 1-А класу під керівництвом класовода Людмили Дмитрівни Соляник та вихователів Ніни Флорівни Гетьманенко й Ольги В’ячеславівни Тищенко проходять процес адаптації до шкільного середовища. Під час виступу було зазначено, що більшість дітей поступово звикають до умов навчання в школі, розпорядку дня та вимог педагогів. Разом із тим педагоги звернули увагу на індивідуальні труднощі, з якими стикаються деякі учні, та окреслили шляхи їх подолання.

Перехід п’ятикласників до основної школи

Для учнів 5-А та 5-Б класів адаптація до основної школи є викликом. Адже в цей час збільшується кількість предметів, з’являються нові вчителі та зростає обсяг навчального матеріалу. Класний керівник 5-А класу Ольга Валеріївна Кудіярова у своїй доповіді наголосила на важливості підтримки учнів у цей період, відзначила перші успіхи та проблеми, які ще потребують уваги. Вихователі Любов Миколаївна Мірошниченко, Тетяна Андріївна Дроботько та Ольга Миколаївна Філімонова поділилися своїми спостереженнями щодо соціальної адаптації дітей та їх взаємодії з однокласниками.

Класний керівник 5-Б класу Олена Олександрівна Шевченко разом із вихователями Катериною Михайлівною Максимовою та Павлом Володимировичем Бубирем розповіли про емоційний стан учнів, їхнє ставлення до навчання та труднощі, що виникають у нових навчальних умовах. Було визначено ключові напрямки роботи для полегшення адаптації п’ятикласників.

Рекомендації психолога та лікаря-офтальмолога

На основі доповідей та обговорень шкільний психолог та лікар-офтальмолог надали поради для роботи з учнями в умовах дистанційного навчання. Вони підкреслили важливість врахування психофізіологічних особливостей дітей і рекомендували оптимальні режими роботи та відпочинку для збереження зору та психологічного комфорту.

Засідання педагогічного консиліуму стало важливим кроком у налагодженні підтримки школярів у складний період адаптації. Вчителі та вихователі отримали корисні поради для подальшої роботи, спрямованої на створення сприятливого навчального середовища.

Facebook
Telegram
WhatsApp
Twitter
Email