9 січня у Харківській спеціальній школі ім. В.Г. Короленка відбулось чергове засідання педагогічної ради в онлайн-форматі. Учасники обговорили важливі аспекти освітнього процесу в умовах дистанційного навчання та впровадження сучасних методик та інструментів для забезпечення якісної освіти.
Під час засідання були розглянуті наступні питання:
1. Про виконання рішень попередньої педагогічної ради.
Директор школи Білоусов О.М. прозвітував про те, як виконані рішення, прийняті на попередньому засіданні педагогічної ради.
2. Про підсумки моніторингу рівня навчальних досягнень учнів за I семестр 2024-2025 н.р.
Заступниця директора з навчальної роботи Христоєва Н.В. презентувала моніторингову аналітичну звітність та виділила успіхи й проблемні моменти у роботі учнів за перший семестр навчального року. Моніторинг був спрямований на оцінювання рівня засвоєння учнями навчального матеріалу, виявлення сильних і слабких сторін навчального процесу, визначення ефективності використання педагогічних підходів і методик. Це дозволило продемонструвати як позитивні результати, так і напрями для покращення. У другому семестрі планується впровадження заходів для підвищення якості освіти та мотивації учнів, що сприятиме досягненню кращих результатів. Особливу увагу заступниця директора приділила участі школярів в олімпіадах різних рівнів із навчальних предметів.
3. Підсумки участі учнів і педагогів у творчих дистанційних конкурсах та інтернет-конкурсах у I семестрі 2024-2025 н.р.
Заступник директора з виховної роботи Орлов А.В. схарактеризував досягнення учнів та педагогів у творчих конкурсах різного направлення та наголосив на необхідності розширення такої роботи в освітньому процесі школи. Орлов А.В. звернув увагу, що такий вид роботи мотивує учнів до творчої діяльності та саморозвитку; зростання професійного рівня педагогів; взаємодії школи з батьками й зовнішніми організаціями.
4. Діяльність органів учнівського самоврядування у I семестрі 2024-2025 н.р.
Координаторка роботи шкільного парламенту Досужа Т.О. доповіла про роботу самоврядування учнів закладу у першому семестрі. Також вона надала відеопрезентацію про досягнення у сьогоденні випускників школи, які колись були головами учнівського самоврядування.
5. Про формування колективу класу (групи) та розвиток міжособистісного спілкування учнів при дистанційній формі навчання.
Вихователька Налушна Т.А. презентувала відеозапис виховної години в 10-А класу, яка присвячена новорічним святам у різних країнах світу, де зараз знаходяться учні цього класу.
6. Про організацію роботи з питань підвищення кваліфікації та підготовку до атестації педагогів у міжатестаційний період.
Заступниця директора з навчально-методичної роботи Родяхіна Т.А. доповіла про зміни Положень про атестацію педпрацівників і наголосила на важливості проходження курсів підвищення кваліфікації педагогами.
7. Положення нового Закону України «Про дошкільну освіту» та діяльність дошкільних груп.
Тифлопедагогиня дошкільного підрозділу Гирява Т.О. доповіла про Положення нового Закону України «Про дошкільну освіту» та роботу груп дитячого садочка.
8. Використання мобільних застосунків для людей з порушеннями зору.
З доповіддю про мобільні програми для людей з порушеннями зору виступив учитель англійської мови Позняков С.Г. Він зауважив: застосунки відіграють важливу роль у покращенні якості життя людей із порушеннями зору, допомагають долати бар’єри у спілкуванні, навігації, отриманні інформації та доступі до послуг. Наприклад, застосунки BlindSquare чи Seeing Eye GPS надають голосові підказки щодо маршруту, враховуючи перешкоди на дорозі.
Засідання педагогічної ради пройшло продуктивно. Учасники не просто обговорили актуальні питання, але й отримали практичні рекомендації для подальшого вдосконалення освітнього процесу.